Rasyiqah's Diaries
Assalamualaikum !

Hai awak ! Cuba pergi dekat gambar bawah ini



Diaries Pemilik Loves Stuff

hello peeps ! Call me A-ai and this is my blog



KETIKA AKU KECIL ♥



Hai semua orang ! Hehe . Hari nie genap 153 hari aku tak update belog ini . dah bersawang sawang dah pulak . ada orang rindu kita tak ? TAKDE ? oke , redha -_-

Wahh , tetibe je aku rasa nak update pasal kenangan aku waktu start sekolah , sampai laa sekarang . aku start sekolah time umur 4 tahun dan sekarang umur aku 17 tahun . 13 tahun dah aku sekolah rupanyaa -_-



4 tahun : untuk kali pertamanya aku start sekolah . aku sekolah kat tadika apa tah dengan sorang sedara aku nie , nama dye awie . awie tua setahun dari aku . aku ingat lagi waktu tu , aku suka buli sorang budak nie . hahaha . kecik kecik da pandai membuli . tahpape . aku suka cubit dye sampai dye menangis . mana laa beliau sekarang ye ?


ini aku dengan sedara aku nama awie tuu .


5 tahun : time nie aku sekolah dekat tadika kemas . wahhh . time tu aku rasa aku cantik giloos pakai baju biru dengan kain . hahaha . sakai k sakai . setiap kali abah kejut supaya gi sekolah , aku mesti menangis . SETIAP HARI ! dah jadi habit sampai aku darjah dua . hahaha . ini semua poyooo -_-


  
nie time aku kecik . comel tak ? comel tak ? TAK ? redha lagi sekali -_-


6 tahun : wahh . besar dah aku . time nie aku sekolah kat pra sekolah batu kapur . aku kawan dengan set set anak cikgu sekolah situ . fuuhhh . ada set set sendiri . setiap masa aku jadi ketua . setiap menda aku suruh buat , semua kena buat . (maklumlaa , ketua katakan)
*ini lagi laa poyoo -_-*

 ini aku bersama sedara sedara ku . 
dari kiri : shasha , aku (poyoo) , awie (lagii) , qahhar

darjah 1 : time nie aku satu sekolah dengan akak aku kat Abu Bakar School . kakak aku darjah 6 time tu . pagi pagi kitaorang pegi sekolah naik motor bertiga dengan abahku . hidupku ibarat kais pagi makan pagi , kais petang makan petang . (ini sekadar tokok tambah cerita supaya jadi menarik) . ada sekali tu , hujan lebat . aku sampai sekolah dengan akak aku dalam keadaan basah giloss . sian abah kena hantar kitaorang , pastu nak gi sekolah dye pulak :'(

  
saya dan kakak saya .
walaupun umur kami jauh berbeza , tapi saiz badan kami sama besar . kenapaaaaaa ? :(


darjah 2 : wahh . besar dah den . time nie aku sekolah dekat SK Mentakab Chatin .  HAH , ada 1 hari tu , aku main nyakat nyakat sorang budak laki kelas aku , bajet bajet nak gunting telinga dye , pastu enta mcm mne , aku tergunting cuping telinga dye sampai berdarah . hahaha . ketua kelas aku time tu , tak abis abis cakap : "hah ! hah ! tak tauu !" . macam yang korang slalu cakap kat membe membe korang waktu kecik tu laa . aku ingat kau sampai mati ketua kelassss !



 ini muka gatal aku . (takde kena mengena dengan darjah dua , sekadar hiasan semata mata)




darjah 3 : wahh . time nie aku sekolah kat SK Seri Tualang . tiap masa aku pindah sekolah . bosan k bosan . aku tak ingat zaman nie sebab .. entalahh .. hahaha


darjah 4 : untuk kali pertamanya aku masih disekolah sama . hahahaha . ada satu kali tu , aku jalan jalan dengan sorang kawan aku nie , nama dye Ain . pastu aku letak fail aku atas beg roda dye sambil jalan jalan dengan dye . pastu Ain pergi citer kat member aku lagi sorang yang aku suka buli dye . dan entah macam mana , akak aku terdengar cerita Ain dan bagitau abah aku . abah aku marah giloss dan sampai sekarang pun kadang kadang abah panggil aku pembuli .

ITU KISAH 7 TAHUN DULU & AKU BUKAN PEMBULI ! 

by the way , aku satu kelas dengan Ain sampai sekarang . hahaha . friend till jannah ~


darjah 5 : ada 1 hari tu aku kena marah dengan cikgu sebab tulisan buruk . aku sedih giloss time tu . sejak tu , aku berusaha nak cantikkan tulisan . hahaha . akhirnya aku berjaya ! (cantik lahh sangat) thankyou cikgu :')

ini tulisan yang buat aku kena marah dengan cikgu -_-

darjah 6 : aku malas da nak taip sebab panjang sangat sampai korang pun dah bosan membaca . lain hari nanti aku sambung pulak ye . thanks for reading :)