Rasyiqah's Diaries
Assalamualaikum !

Hai awak ! Cuba pergi dekat gambar bawah ini



Diaries Pemilik Loves Stuff

hello peeps ! Call me A-ai and this is my blog



SPM CANDIDEATH 2013



Saat jari jemariku menari nari tarian hiphop diatas papan kekunci ini , hatiku berasa begitu sayu sebab KENA BALIK HOSTEL ESOK !!! huarrgghhh !!!!
*hentak kepala kat dinding*

Aku betul betul takde idea nak menaip hari nie . Tapi hatiku meronta ronta supaya ceritakan pada rakyat Malaysia betapa terseksanya mental & fizikal sepanjang duduk kat hostel :'(

Tinggalkan semua yang berkaitan dengan alat elektronik dalam tempoh setahun dan hasilnya akan dapat dilihat sepanjang hidupku .

NO COMPUTER FOR A YEAR = SUCCESS IS MINE


*perumpamaan yang agak mengarut tapi korang faham kan apa yang aku cuba sampaikan ?*


oke laah , aku rasa nie antara post aku yang paling bosan . sebab aku betul betul not in mood . Hurrmmm :'(


P/s : yeayy ! ada lagu baru dekat belog titew . titew suka gilaq lagu nie sebab *tuttt* . hehe :D