Rasyiqah's Diaries
Assalamualaikum !

Hai awak ! Cuba pergi dekat gambar bawah ini



Diaries Pemilik Loves Stuff

hello peeps ! Call me A-ai and this is my blog



Me , myself and i ♥

Assalamualaikum Stalker Yang Sama --'

Hahaha , balik balik muka anda , balik balik muka anda . Kalau laa aku tau sape budak yang suka sangat stalk belog aku nie , memang aku nak belanja makan maggi kari pastu makan sama sama . Tu pun , kalau ada laaa yang suka stalk belog aku nie .

 krekk krekkk *bunyi cengkerik*
oke , redha --'

back tu main point :D


HaHa , aku baca tajuk post aku pun rasa macam nak gelak . aku memang tak expert dalam bab bab bagi tajuk nie --'

Yeahh , I Myself

HeHe , aku terasa hidup aku dah cukup bahagia . takperlu tambah garam atau gula atau perencah tambahan . everything was to perfect :D




Ini abah dengan mama saya . 


HeHe , aku sayang mereka lebih dari segala galanya di muka bumi ini . Yeahh , mereka sangat memahami diriku ini dan mereka macam pari pari bagi diriku nie . sume benda mintak , mesti dapat laa . *selagi benda tu tidak diluar jangkauan otak burung unta laa*



 

dengan adik beradik yang cun lagi lawa serta understanding , hidupku bertambah bahagia . Yeahh , kitaorang sokmo bergusti sampai patah tangan . Woooo , takde laa melampau macam tu . Setakat patah gigi 2 batang je --'


 
tambahan pulak dengan kawan kawan yang giler lagi sewel , cukup membuatkan hidupku sempurna .


HeHe , yang paling buat aku bahagia sekali ialah sebab diriku sendiri :D


 Lihatlah senyumanku seindah suria malahan lebih indah dari sinaran suria *over*


HaHa , kadang kadang aku pelik dengan diri sendiri . sebab aku nie jenis tak makan kutukan . macam macam ejekan , kutukan or something else like that laa yang aku dapat , tapi aku jenis takde feeling . salah satu kutukan tu lebih kurang camnie laa :


"kau sakey laa . dah laa pakai gigi besi . mulut kepoh pulak tu"


HaHa , seriously aku takde feeling . sikit pun takde . takde pulak aku nak balas dendam ke hapee ke . 


aku jarang ada perasaan sakit hati macam orang lain 
( tapi bukan ko laa , maksud aku orang sepanyol ) 


pantang ada orang kutuk sikit terus anta status , tweet , bbm , instagram , ask.fm , belog , mesej , radio era , hot.fm , yang berbunyi lebih kurang camnie :

"kau hengat kau perfect sangat ke doe . bajet bagus kutuk kutuk orang . @#$%^&"


Feewww , kadang kadang tu ada lagi dasyat dari nie . Bersabar laa wahai teman . percayalaah , bahagia sangat hidup kita nie bila kita bersabar :D

*amboiihhh , bajet bajet aku nie penyabar sangat laa*




KONKLUSi : I ♥ My Family , Friends , Facebook , Twitter And the most important one is MYSELF :D