Rasyiqah's Diaries
Assalamualaikum !

Hai awak ! Cuba pergi dekat gambar bawah ini



Diaries Pemilik Loves Stuff

hello peeps ! Call me A-ai and this is my blog



cuti sekolah



Malam tadi aku bermimpi aku telah memotong kepala seekor rakraksa berwarna UNGU + BIRU dan apabila aku terjaga pagi tadi , aku rasa nak update blog . 
*kaitan pulak ? layan* 


Lagi berapa minggu nak bukak sekolah & get ready for 

Feeww , ketar lutut den bila teringat pasal nie .

ARGGHHH !!!!

sepanjang cuti nie , aku duduk rumah je . 

 Yeaahh ! sama seperti pelajar pelajar lain yang tak pegi Tuisyen , Starmall , Kedai Pak Mat , 
Kedai Kek Kak Yah , The Store , Kedai Topap & ( isi tempat kosong )

Dah lama aku tak keluar dari rumahku ini .

Dan dah lama aku tak tengok MATAHARI . 

 

Rindu sangat cahaya tu . Mana nak jumpanyaa , Aku bangun pukul 8 malam tido pukul 4 pagi . Setiap hari !! dan tak pernah teserempak dengan matahari .


Oke laa , aku rasa bosan & nak tidur dulu . Gudnite Olls :D