Rasyiqah's Diaries
Assalamualaikum !

Hai awak ! Cuba pergi dekat gambar bawah ini



Diaries Pemilik Loves Stuff

hello peeps ! Call me A-ai and this is my blog



Trip To Singapore ♥




Assalamualaikum Rakyat Malaysia ! *semangat*


Tanggal 2-4 Jun 2012 , aku bersama sayangsayang ku iaitu abah, mama, adik, grandpa dan grandama tanpa kakak ( dia ada exam time tu ) pergi SINGAPORE !

macam biasa, seminggu sebelum pergi sana, aku dah terbayangbayang betapa indahnya SINGAPORE atau dalam erti kata lain " tidur tak basah, makan tak lena, mandi tak kenyang "
*biar aku teka, korang bukan sedar pun bahawa pepatah ini salah, kan? layan* 

Kami pergi ke sana ikut sebuah agensi pelancongan 
JAZ HOLIDAY SERVICES SDN. BHD.
*kena bagi trip pelancongan FREE nie sebab tolong promote nama* 
Bayaran RM XXX.XX sorang termasuk minum pagi, tiket ZOO SINGAPORE, UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE, THE SONG OF THE SEA 
dan __________ ( isi tempat kosong ) *lupa daa*

copcop, yang kau baca skipskip kenapa? bosan sangat ke? oke2, maaf laa sebab gagal buat kau takbosan. *nangis*

untuk hilangkan rasa bosan anda, mari kita lihat gambargambar SAYA di sana ! *HUHAY*


Zoo Singapore, The Largest Zoo In Asian

 Dari kiri : grandma, SAYA, adik, grandpa dan mama
Photograper : abah


Universal Studio Singapore ( USS )
 
 hampir giler laa jugak sepanjang hari disini sebab SYOK GILER !
tapi, nak naik satu mainan tu kena beratur macam kat Genting Higlands jugak tapi kat sini beratur sekejap je walaupun orang ramai. tak macam kat Genting Highlands macam erghhhh ! mainan paling best sekali kat sini ialah " TRANSFORMER " . bukan naik robot tu, benda lain. gi tengok kat YOUTUBE kalau nak tau.
*maklumat dihujung jari anda*


The Song Of The Sea

nampak ya betapa FRUST nyer kami beratur nak masuk tempat tu. 
Tiket dye berharga $10 atau RM25.00

mulamula, aku ingatkan The Song Of The Sea nie something yang karut2 seperti nyanyi2 tepi pantai macam citer High School Musical tu, rupanya 12 kali ganda lagi BEST !
bagi aku, 
The Song Of The Sea ialah aktiviti yang paling best sepanjang berada disana !





kalau nak tengok beratus-ratus lagi gambar, boleh tengok FACEBOOK aku




- TAMMAT-

P/S : kepada mereka2 yang baca sampai habis, boleh tuntut hadiah di akaun FB saya :)