Rasyiqah's Diaries
Assalamualaikum !

Hai awak ! Cuba pergi dekat gambar bawah ini



Diaries Pemilik Loves Stuff

hello peeps ! Call me A-ai and this is my blog



Perasaan Apakah Ini , Ya Allah ??



Assalamualaikum Semua !


6.00 am : sangat-sangat MOODY . Perasaan yang akan datang setiap hari AHAD sehari sebelum sekolah . Sangat-sangat benci perasaan nie . Solat Subuh & dalam keadaan yang sangat MOODY , sambung tidur .

Dalam Tidur : termimpi-mimpi sesuatu yang buat aku MOODY sebelum solat Subuh tadi . BENCI !! T_T

8.00 am : takdapat tidur dah sebab agak tertekan . baring-baring dan cuba untuk hilangkan perasaan nie sampai pukul 9.30 am .

9.30 am : Bangun-bangun , terus tengok TV . Pastu abah ajak breakfast kat kedai . Mandi-mandi , terus siap . 

10.00 am : pergi makan kat kedai , tapi fikiran terus melayang jauh & sentiasa tak tenteram .

11.00 am : Gi rumah wan . fikiran aku kusut dan tak tenteram langsung !!

12.50 pm : balik rumah , bukak FACEBOOK sat.

2.00 pm : solat Zuhur , makan tengahari dengan abah & mama kat rumah , iron baju sekolah .

3.00 pm : fikiran melayang dan tak tenteram dan sangat-sangat pressure !! *betul ke aku eja*

5.00 pm : SAAT yang buat aku tak tenteram dari pagi tadi kini tiba jugak . ya Allah , kena BALIK ASRAMA !!! sangat-sangat lemah & tak bermaya .


Ya Allah , tabahkan aku dan keluarga ku dalam menghadapi semua dugaan di dunia ini dan akhirat kelak .


P/S : Hari ini Birthday Mama Saya ♥  *10 Jun 2012*